Szukaj na tym blogu

środa, 20 czerwca 2012

Sałatka z kurczakiem,koperkiem i curry oraz podsumowanie mojej akcji

Ledwo co się obejrzałam a tu minął już miesiąc i moja pierwsza akcja kulinarna dobiegła końca.Rozpoczynając akcję myślałam że nazbiera się góra dziesięć przepisów a tu się okazało że mamy ich aż 117!!Bardzo się cieszę że akcja cieszyła się aż takim zainteresowaniem i chciałabym każdemu z Was z osobna podziękować za wszystkie wspaniale przepisy a przede wszystkim za to że chcieliście się nimi podzielić:)Dzięki Wam będę grillowała chyba codziennie aby przetestować te wszystkie pyszności którymi mnie uraczyliście ;)Ja od siebie na zakończenie dodaję przepis na szybką sałatkę zrobioną na głodnego z resztek kurczaka z obiadu.Jest dość lekka i wyrazista za sprawą curry :)




Do przygotowania będziecie potrzebować:
  • mięsa z 2 uprzednio usmażonych udek z kurczaka,mogą być również ugotowane(ja wykozystala mięsko z obiadu)
  • 4 ugotowane jajka
  • puszkę kukurydzy
  • curry
  • garść świeżego koperku
  • 2 łyżki majonezu+2 łyżki jogurtu
  • sól,pieprz


 


Zimne mięsko kroimy na kawałki,podobnie rozprawiamy się z jajkami.Dodajemy do tego odsączoną kukurydzę.Następnie posypujemy curry i posiekanym koperkiem wedle uznania.Dodajemy majonez wymieszany z jogurtem i doprawiamy solą i pieprzem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...